Matblogg goes beauty goes tävlingstime!

Ojojoj! Ni som försökt maila in i tävlingen jag hade så klart skrivit fel adress. Det ska som ni observanta skrivit hotmail.se. Adressen nedan är rättad så nu är det bara att maila på.

Jag är en riktigt fåfäng människa. Eller rättare sagt så är jag riktigt fåfäng i perioder. Den senaste tiden har varit en sådan period och jag har investerat i specialschampon av den dyrare sorten tillsammans med en fantastiskt rolig locktång. Och så anmälde jag mig till Buzzadors kampanj för Cliniderm . Så nu blir det lite ohämmad reklam!

Jag har själv testat Active Protection Day Cream, Age Delay Serum och Ultra Soft Cleansing Milk. Det är tre finfina produkter som går att köpa på apoteket. Jag gillade speciellt dagkrämen som har gjort mina annars så vinternariga kinder mjuka och lena. Det gillas skarpt. Att den här serien är anpassad efter det nordiska klimatets påfrestningar är kanske helt sant. Jaja, oavsett så har jag tyckt att produkterna varit bra.

Självklart har Cliniderm och Buzzador dessutom försett mig med produkter som jag kan lotta ut till er läsare. Har ingen aning om hur många som läser här eller för den delen hur många som vill tävla men det är väl värt ett försök.

Tävlingen görs i två steg.

Steg 1:
Svara på frågan: Vilket vårdande ämne ingår i Cliniderms ULTRA SOFT CLEANSING MILK? Skicka ditt svar till: tavlingstime@hotmail.se. Ett hett tips är att kolla in cliniderm.se för att hitta svaret.

Steg 2:
Motivering. Lämna en motivering till varför just du ska vinna i kommentarerna nedan. Tävlingen kommer att avslutas den 22 januari 24.00 Den 23 januari presenteras tre vinnare på bloggen. Och priset är det söta lilla provpaket som kan beskådas nedan.



Lycka till!

3 Utläggningar:

  1. Mailet studsar tillbaka och det står att din mailbox inte är tillgänglig. Här kommer min motivering:

    STEG 2: "Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden. Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

    Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

    Nu hoppas jag på tur!

    God fortsättning på det nya året!

    evamar

     
  2. Hej! Mitt mail studsade också, men jag testade med hotmail.se sedan och då funkade det, hoppas det kom rätt!

    Motivering:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur! Kram//Malin

     
  3. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Mailade dig svaret precis!

    Mvh, Elin
    (ellebellejul@gmail.com)