Skamlös reklam

Jag har just nu fullt upp med kurser och uppdrag. Det känns roligt även om jag blir lite disträ och snöar in på våld mot kvinnor eller värdegrundsfrågor och inte kan ta mig därifrån riktigt. Dock finns det ljusglimtar då jag faktiskt kommer utanför bubblan. När jag var i Karlskrona var ett sådant tillfälle.

Kursen i Karlskrona kändes som ett kul uppdrag eftersom det gav tillfälle att träffa släkten en aning. Och säga vad man vill om släktrelationer men de är bra roliga att ha när det innebär en massa snacka kryddat med en massa mer snack toppat med lite fnitter. Och så god mat. För jag fick tillfälle att besöka dessa nämnda släktingars fantastiska inrättning, Verkö Hamnkrog. Jag blev serverad goda grillspett med tzatziki och som kronan på verket den godaste pizzan jag fått på länge. Jag stannade utanför bubblan ganska länge.


Andra bloggar om: , ,

0 Utläggningar: